Simanja dan Sicomel

Simanja dan Sicomel

Followers

Tuesday, December 11, 2012

Minggu ke-4, Hari ke-2

    Salam selasa buat semua kengkawan bloggers..ha ha mcm best sgt blog awak ni rashita...ade ke orang nak baca blog awak ni...ha ha..pedulikan apa orang nak kata yang penting hati aku senang dan tak ganggu hidup org lain...Saja nak cerita hari ni 11/12/12 selasa, dah masuk minggu ke-4 aku kat bintulu ni..sekejap jer rasanya..tapi lamanya tak jumpa hubby tercinta..hu hu...
    Hari-hari dok tengok Air Asia ngan Malaysia Airline....tapi masih berfikir...berapa haribulan nak amik tiket, berapa hari nak cuti...haii.......betul-betul di persimpangan dilema. ^_^.  Aku ada terfikir gak, daripada aku amik tiket balik kuantan, baik aku amik tiket pergi bercuti dengan hubby aku...together2 lah ngan dak rayyan tu...jumpa kat KL, pastu fly balik ke destinasi...interesting sikit..hu hu...apa pendapat korang.
Aku plan nak pergi Universal Studio Singapore, tapi itu plan je la kan....sebab aku tak pasti hubby aku nak ke pergi sana.. sebab anak aku tu lain macam sikit sekarang ni.. terloncat-loncat...terlari-lari...takut lagi stress aku kat sana..apa2 pun aku masih mencari tempat percutian yang boleh menghilangkan stress aku tiga beranak....nak pergi jakarta, cam tak best jer....emmmm kalau aku pergi Kota Kinabalu ok gak kot sebab aku pun dah kat bintulu dah...member2 aku ckp kat situ tempat dia lawa2 gak...emmm jimat duit aku.he he he...Ini kalau laki aku baca blog aku ni mesti dia ckp aku ntah apa2 sebab buat plan byk sangat...yea yea aku tau la..style dia, kalau nak pergi...pergi terus..tak payah nak plan bagai cam aku ni...heh...aku nak juga plan...biarlah orang nak ckp aku "verangan" ke hapa ker....yang penting hilang gak stress aku dengan "verangan". La la la la....
    Ok lepas ni, aku kena check balik wishlist aku this year. Masih samar or sudah ada terlaksana. Bukan apa sekarang ni kan dah Disember, so kena check balik la apa yang aku plan tahun lepas utk tahun ni, aku buat or just saja2 tuliskan.....hmmm.....next.....
    Hari ni pun aku dah belh start fikir wishlist aku untuk tahun depan plak...hmmm masuk semula ke alam "verangan" ok..."apa yang penting senang hati...apa yang penting senang hati"...


       "Encik Rayyan Hafiy, dimana awak.....Didunia ini hanya awak yang berjalan "Selow-selow""
         (lagu nyanyian aku dan rayyan tatkala boring..kah kah kah layannnnzzz)
         Lagu ini sekadar hiburan semata-mata, tidak ada kena mengena dengan jalan cerita dia atas

                                                              .......XOXO.....
                                                                       o_O

No comments: