Simanja dan Sicomel

Simanja dan Sicomel

Followers

Wednesday, December 5, 2012

Hari ke-3 tanpa suami disisi

Hari ni...hari ke-3 aku tanpa suami disisi...rindu gila kat dia....dan aku dah start demam...berjangkit dgn rayyan..hu hu...dugaan betul...rayyan pun sekarang ni tak pernah lekang dari mulut...asyik teringat daddy..semua benda yg dia buat semua ada daddy...kesian dia..tapi aku nak buat macamana...hidup mesti diteruskan..slow2...nanti dah lama2 ok la tu...Aku heran gak sebab sebelum ni, laki aku tu pergi belayar ok jer pun....ni baru 3 hari duduk jauh2 dah siap demam2...emmm tak tau nak ckp apa dah.....kadang fikir2 balik mcm ntah apa2 ntah...Cuma mungkin aku ada sedikit kesian la kat rayyan hafiy tu....siap ngigau2 teringat adi...nak mkn panggil adi..bgn tido cari adi...nak pergi sekolah cari adi..emmm tu yg buat aku lagi syahdu tu. Sekarang ni aktiviti wajib aku di opis bukak website Airasia....cari tiket utk balik kuantan...hu hu hu...mummy pun rindu gila kat adi....rindu nak gurau2 ngan adi...nak ckp2 merapu ngan adi...adi takde rasa sunyi gila....

No comments: