Simanja dan Sicomel

Simanja dan Sicomel

Followers

Monday, December 3, 2012

Isnin yang syahdu

   Hari ni hari pertama aku dgn rayyan sendirian di bumi asing (bintulu je pun ^-^). Mula2 bergenang juga air mata ni bila rayyan celik2 mata tanya "mummy...daddy mana?? daddy pergi kerja ke?? tak sempat nak salam.." Sangat sedih.....aku ckp dgn dia..daddy kerja kat jauh...nanti mummy ada byk duit nanti kita pergi kat adi tau...emmm... Dalam kereta on d way pergi opis lagi sekali dia mencabar air mata aku untuk keluar...hu hu...sambil menung2 tgk kat luar.."mummy, mummy kerja cari duit byk ke?..nanti kalau duit byk kita nak kapal terbang pergi kat adi tau".."ayen tapi pegi kul..ayen tapi tak nangis pun, ayen tapi duduk elok2 jer mummy"..... bertuah aku dapat anak yg betul2 memahami..syukur padamu ya Allah atas kurniaan ini.. Kuatkan lah hati kami untuk meneruskan kehidupan kami ini...Semoga dia tau aku tersangat menyayangi dirinya....

No comments: