Simanja dan Sicomel

Simanja dan Sicomel

Followers

Monday, October 15, 2012

Resignation Letter


Akhirnyaaa.....hari ni bersamaan 15 october 2012...dengan rasminya, Aku telah meletakkan jawatan aku sebagai Assistant Design Manager di Asturi Metal Builders. And I will join MLNG as Mechanical Engineer.
Hu hu walaupun jauh nun di sarawak..tapi itu lah jalan terbaik untuk aku mencari pengalaman 2 in 1..
He he...1-pengalaman hidup berjauhan dgn hubby and ayen..2-pengalaman scope kerja yg lebih luas dan mencabar. Apa2 pun...hidup mesti diteruskan....Target hidupku untuk mendapat gaji 5figure akhirnya menjadi kenyataan...pada mulanya target umur 30..tapi sekarang dah 32thn..but is still ok then never..
eeemmmmm senyum sampai ke telinga nih....sayang juga nak tinggalkan rumah ku itu...tapi takpe...sebab aku yang cari penyakitkan.....semoga keputusan yang aku buat ni betul. Demi kebahagiaan kami bertiga..aku sanggup. Janji happy...la la la la......

Gambar hiasan semata-mata.
"Hati berbunga, berkembang mekar bak bunga matahari"
^-^

No comments: