Simanja dan Sicomel

Simanja dan Sicomel

Followers

Wednesday, October 10, 2012

Perihal Raya Puasa 2012

Walaupun dah nak masuk raya haji dah, tapi nak gak buat entry raya..he he he...Tahun ni beraya rumah husband...Tapi kurang syok sikit sebab sempit..rumah under renovation. So ruang amat terhad. Walau bagaimana pun..cewahhh...ayat buku teks dah kuar plakkk hu hu...kami beraya dgn "raya"nya..
Lagi best tahun ni, en. hubby belikan pn. mummy mesin jahit. emmmmm best....baju mummy tahun ni, mummy buat sendiri tau....ada la lebih kurang 4 pasang..ha ha tamak kan..sekurang-kurangnya i buat sendiri ok. Sapa kata engineer besi takleh buat baju... heh.... BTW baju melayu Rayyan Hafiy..mummy buat tau...bangga jugaklah bila anak pakai baju mummy buat sendiri...mujur aku tak pandai buat baju melayu cekak musang..kalau tak, dah tentu aku kena buat untuk hubby aku.. he he he sorry ler, tak belajor sampai se-pro tu....Ada lagi...baju mak mertua aku pun aku buat juga tau..cuma untuk bapak mertua aku jer tak buat..kain dah beli..tapi dia nak suh aku buat baju jubah pak arab yg berleherkan cekak musang...alamak..camner nih...alih2 aku ckp jer..bukan taknak belajar ayah...tak sempat nak belajar..nanti ita belajar ita buatkan ek... ^-^. Ok sekarang kita layan gambor raya aku tahun ni

with my lovely hubby, ayen and parent in law

Budak yg suka main kat rumah tak siap lagi


Tok bagi duit anyak2 tau..he he he

three of us...

No comments: