Simanja dan Sicomel

Simanja dan Sicomel

Followers

Tuesday, October 9, 2012

Helloooooooo!!!!!

Salam kawan2 blogger...arrghhhh lamanya tak menulis....rindunya nak berkongsi rasa dgn kengkawan semua.... so harap2 kerajinan mengupdate blog ni sentiasa tebal dan bukan hangat2
tuttt....ayam. he he he... So watsUp...eeemmm sekarang ni org sibuk nak kuruskan badan. Aku ni kat mulut jer nak kurus, nak kurus, tapi kat mulut ni jugalah aku asyik makan..makan dan makan lagi. heh. sekarang ni dok maintan 64kg...camner nak jadi 45kg balik pun aku tak tau...lagi dok sebut nak diet, nak diet, lagi bertambah berat badan aku ni...berketul2 perut nih...aduyaiiii...."mummy temuk".
Kengkawan kat luar sana ada tak petua2 nak kuruskan badan tanpa minum or makan ubat-ubatan.
Sebab aku ni dua tiga hari pertama jer makan semua tu...at last tinggal...he he... tolong eh...sapa2 yg ada petua berkesan...i "need" to be slim... ;D


No comments: