Simanja dan Sicomel

Simanja dan Sicomel

Followers

Tuesday, October 12, 2010

NUFF NUFF

ha....ha.....lucu gak nak buat entry ni...maklumlah saya budak baru belajar...
org lain dah dapat 9 BE dah....apa-apa pun mummy nak juga buat entry ni...
Semalam mummy dapat BE yang ke-3.Nokia Youth Touch X3 LB

Yang dua tu dah jadi metered earnings.....he he he....
terima kasih en. NUFF....


5 comments:

sarah-najwan said...

tahniah..keep it up..hepi2 blogging..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

tak pe lepas ni gandakan usaha dengan entry2 yang superb...so leh dapat banyak BE lagik...dah ada satu BE ni gunakan peluanag untuk update blog denagn citer2 sensasi...so tak de la BE tu cepat bertukar ke ME...tahniah

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

saya sbnrnya tak faham beza BE dgn ME ni...btw, tanhiah...sama2lah kita berblog...hehe. BE saya pun ada la jugak, walau tak byk mcm blogger lain.

tiefazatie said...

tahniah2!chaiyok2 sis!

Rashita said...

saya pun tak faham gak...tapi hentam sajalah