Simanja dan Sicomel

Simanja dan Sicomel

Followers

Thursday, December 23, 2010

NAK TAMBAH WISHLIST 2011

Sebelum ni aku dah publish 10 wishlist 2011, tapi hari ni aku nak tambah 1 lagi wishlist untuk 2011.

11. Nak dapatkan camera ni Digital Canon EOS 60D

Aku nak sangat camera ni sebab aku suka ambil gambar si dak yen yen tu...harap-harap ada la rezeki aku nak pakai camera ni...tak dapat model tu pun takpe...janji camera tu bleh focus dgn baik....aku suka tgk org ambil gambar kahwin, majlis, etc....aku nak camera niiiii.......
En. CANON bagi lah satu camera ni kat aku.....he he he diskaun pun okkkk.... ^-^ he he he


3 comments:

ibu_BatRiSya @wardah said...

wehh sy pon nak gak ni..wishlist gak..hihi

Nurul Huda Jumri said...

saye pon baru rembat en.Canon 2mgu lps...EOS 500D,plus lens utk potret 50mm, n lens utk zooming 18-200mm...mmg best amik gamba...

Yan said...

saya pun cam nak wat wishlist kamera jugk.. tak kesahla kamera ape.. janji kamera y rosak ni berganti uwaaaaaaaa

jemput vote anak saya
http://www.mayaqarmyla.net/2010/12/jom-vote-adik-dhuwa-haziq.html