Simanja dan Sicomel

Simanja dan Sicomel

Followers

Thursday, August 19, 2010

Selamat Kembali dari Bintulu....

Alkisah...toiiibbb...he he he....saja nak luah perasaan tengahari ni...
Penat wooooo semalam dari bintulu kul 6.50pm..hu hu hu
buka posa sambil jalan nak naik flight..sana bukak posa kul 6.40pm.
Dah la bukak posa ngan air je..tak patut betul, atas flight makan meggi
ngan air milo. Tak pernah hayat aku bukak posa makan meggi.
Tapi apa boleh buat, dah itu jer rezeki aku kat ateh sana.
Rindu gilezzzzz kat Ryan...Semalam sampai rumah kul 2.30am.
Sesampai jer dua beranak tu dah tidoq.
Malas nak kejut daddy, kesian tgk tido (nampak mcm letih jer)
Ryan? hmmm toksah crita la, bantal kemana, selimut kemana, org ke mana.
Yang kelakarnya, masa aku masuk tido tu, aku sengaja la
tolak2 dia, saja bagi dia terjaga..he he he nak tau...
masa dia terjaga tu dia tergaru-garu mata mungkin dalam hati dia
"eh mummy ke?"
emmmm lepas tu apa lagi "pup..pup..pup" ha ha ha
adik cari pup..pup mummy.
Apalagi tak lepaslah sampai pagi..lenguh gak aku tido mengereng je.
apa2 pun aku memang rindu gila kat dia...asal ternampak budak
kat bintulu tu mesti aku rasa sayu..emmm entahlah kadang2 aku tertanya2
kenapa masih ramai manusia diluar sana yang masih buang bayi macam buang
sampah jer..Kucing pun pandai cari anak..inikan manusia yang
ada otak..ish ish..(tazkirah la pulak...)
~
~
~Akhir kata....Ryannnnn mummy sayang Ryan......

No comments: