Simanja dan Sicomel

Simanja dan Sicomel

Followers

Friday, July 17, 2009

rayyan...rayyan...

video

Rayyan..buah hati mummy....dah pandai senyum tengok camera.....mummy suka....sekarang lagi tembam. Semalam teacher rayyan bagitau mummy, rayyan tu kuat sangat minum susu...tapi mummy tak marah sebab mummy tau...sapa lagi nak perabih harta mummy kan rayyan kan...daddy pun dah dengki dengan rayyan sebab mummy asyik dulukan rayyan je...Tapi tak pe daddy jangan la terasa hati, sebab daddy tetap nombor satu dalam hati mummy....still macam dulu...daddy...mummy sayang daddy "anyak-anyak".....Kalau nak tau, rayyan tu comey macam daddy dia la..ha ha ha.....(comey sanget ke)....."aki....ini peace"

No comments: