Simanja dan Sicomel

Simanja dan Sicomel

Followers

Wednesday, October 17, 2012

Alkisah Resignation letter

Salam rabu....
Hari ni aku nak cerita pasal surat resign aku lagi...So tadi aku dah submit surat aku ker Executive director dan Technical Director. Tak kusangka, diorang accept tanpa memberi kenyataan balas...hu hu hu...takpe2..aku sedar, sapalah aku kat sini. Tapi aku asst. manager kat sini tau...ayyaii yaiii....buat dek jer aku nak berenti...eemmm mungkin diorang lebih suka dgn budak fresh graduate yg membanjiri tempat kerja aku sekarang ni. Dulu masa aku resign tempat kerja lama aku dulu..ada la gak manager aku pujuk...kat sini yang adooooo....heh...takpe...aku akan jadi client korang tau...ingat...kalau sombong2 ngan  client...nanti drawing lambat approve...sedey....tau la ko tu anti ngan aku....so aku nak tengok sampai mana anti ko tu...emmmmm ni last la aku nak komen pasal management aku....aku dah terasa sgt sebenarnya dok sini...
hu hu biarla aku bawa diri ku yang lara ni.... T_T

No comments: